Det er den 24. januar...

Ungerne er syge for tiden...

Specielt Arn er ramt med både øjenbetændelse, feber og opkast...

Jeg er i mor-mode, og bruger mest tid på at putte med det ene eller det andet barn...

Jeg er mere fokuseret når jeg har børnene omkring mig, og overkommer mere...
Jeg tror det er fordi jeg tærer på nogle skjulte mentale reserver, for lige så snart de er tilbage i børnehave falder jeg helt sammen...

Eller - sådan har det i hvert fald været indtil nu..!

Jeg prøver at huske på bloggen, men dagene flyder sammen for mig - Måske er det hele for monotont..?

Opvaskeren gik i stykker for nogle uger siden, og reparatøren mente ikke det kunne betale sig at reparere den.
Heldigvis har jeg fået solgt mit gamle aluminia-stel og tvillingeklapvognen, så vi havde penge til at købe en ny...

Den er lige kommet i dag...

Egentligt var jeg igang med at spare penge sammen til ungernes sandaler og sommerovertøj - Jeg må se hvad jeg så kan finde på for at tjene penge til det...

-------------

Penge bekymrer mig - meget..!

Marcus kom i går og fortalte mig at hvis man får meget dårlige nyheder, så falder intelligensen med op til 15 point - Jeg vidste det godt i forvejen, og som jeg sagde til ham, så er jeg på ingen måde i tvivl om at det er sandt...

Ikke hvis jeg skal gå ud fra mine egne erfaringer...

Martin har nok lidt ret i når han siger vi bare ikke kan slippe for uheld - Selv når der sker noget godt,  så er der altid noget andet der sker som tynger det gode ned...

Jeg tror ikke det er godt at være konstant bekymret, så jeg prøver at skubbe det til side længe nok til at mit sind kan få nok ro på til at finde en løsning...

Men nogle gange kan det godt være svært...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar