Alba...

Min lille glimtende lyserøde prinsesse (hvad skete der lige for det - kan I huske dengang hun kun ville have traktorer, McQueen og Byggemand Bob ting???)...

Hun skal have overtøj, og gerne to af hver slags (så jeg slipper for at fragte det frem og tilbage mellem børnehave og hjem)...

Og i den forbindelse har jeg fundet en dejlig termojakke, i den helt rigtige farve og med en superflot quiltning (hvilket er alfa og omega hvis man vil have termotøjet skille sig ud)...
Jeg føler mig sikker på at jeg kan få selv min lille überprinsesse herhjemme til at bruge den..!

Og så kan man vist også få den i en voksenudgave (yeah)...

De har også masser af andet lækkert overtøj til piger på hjemmesiden, så hvis du ikke er færdig med vintergarderoben, så tag et smut forbi Small Fashion..!
Billedresultat for small fashion
-----------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Small Fashion

Ingen kommentarer:

Send en kommentar