Jeg elsker musik...

Hvilket nogen af jer måske har bemærket, de få gange hvor jeg ind imellem smider en musikvideo op herinde...

Hvad I måske ikke er klar over er, at jeg faktisk har været udøvende musiker i mange år...

Siden 3. klasse præcis, hvor jeg begyndte at spille blokfløjte i skolen, derefter lærte jeg mig selv at spille klaver og til sidst blev der også koblet noget violinspil på...

Violin spiller jeg ikke længere, men klaveret kan jeg ikke leve uden, og blokfløjte spiller jeg på en sjælden gang i ny og næ...

Og så prøver jeg at hitte ud af hvordan jeg spiller guitar (på et lidt useriøst plan)...

Jeg er faldet over en hjemmeside hvor man har mulighed for at finde frem til private musiklærere i ens nærområde...
Det synes jeg er en ret fin service, og tænker at en eller anden dag så kan det godt være jeg skal gøre lidt mere ud af det og begynde at gå til guitarundervisning...

Om ikke andet, så fordi jeg er sikker på mine dagplejebørn ville elske at jeg spillede guitar til vores små sanglege...

------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Musikundervisning

Ingen kommentarer:

Send en kommentar