Det er sket mere end en gang...

I mit professionelle liv, at jeg har skulle bestille en eller anden form for transport til større grupper af mennesker...

Det er ærlig talt ikke noget jeg synes er særlig sjovt - For først skal der findes et busselskab der rent faktisk opererer i det område hvor jeg skal bruge det, og så skal der aftales priser, og sikres at de rent faktisk har en bus i rette størrelse, og hvor busselskabet ikke får seriøse ticks ved tanken om at skulle transportere en flok livlige og glade børn rundt...

Næste gang behovet opstår tænker jeg dog at jeg kontakter Centrumturist...
 Centrum Turist Middelfart
De ser ud til at dække det meste af Danmark, og så er hjemmesiden hyggelig..!

Du kan læse mere om dem lige her, og imens vil jeg glædes over at der nok går et lille stykke tid før jeg igen skal arrangere en masseudvandring fra diverse lokale skoler...

------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Centrumturist.dk



Ingen kommentarer:

Send en kommentar