Nu var jeg jo så snusfornuftig...

(Synes jeg i hvert fald selv)...
At integrere en carport i huset da vi skulle bygge det...

Martin har der ud over i det sidste års tid sat nye vægge op, lavet cykelskur og sat lys op derude, så det næsten er en ekstra del af huset...

Det er noget jeg er SÅ glad for, og det ser brandgodt ud (og så er det også rart at kunne gå tørskoede ind i huset)...

Men til alle jer der ikke er så heldigt stillede, er der jo heldigvis andre glimrende løsninger...

For eksempel fritstående carporte - Jeg er faktisk overrasket over hvor fornuftige de er i pris!
Det er lidt noget andet end dengang Martin og jeg byggede huset...
Tror I vi kan bruge sådan en carport til at overdække terrassen med?

-----------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Bauhaus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar