Noget om maver...

Efter jeg fik Arn, så har jeg fået flere og flere problemer med mit udseende...
Jeg vejer lidt mere end jeg har lyst til, men det er der en vej ud af...

Nej, det der gør mig virkelig ked af det er min mave (ja, I know - Total kliché)...

Det er som om mine muskler ikke rigtigt kommer ind at ligge rigtigt igen, men bliver ved med at stå skråt ud af...
Og så har jeg fået navlebrok (suk)...

Jeg ved ikke om det er brokken der er medvirkende til at min mave føles, og ser helt forkert ud - Men da jeg var ved lægen for at få det tjekket, sagde hun at hun ikke troede de ville gøre noget ved det på hospitalet, fordi jeg ikke virker til at være særlig generet af det...

Og det er jeg da heller ikke...

Med mindre jeg støder maven ind i for mange ting i løbet af dagen, eller ungerne kommer til at ramme mig på navlen, eller hvis jeg bare generelt set prøver på at træne min mand...

Det er blandt andet derfor at mit hulahop-eventyr afgik ved døden...
Min mave (og brok) bliver simpelthen for ømt når jeg prøver...

Men det går ud over min selvtillid, min lyst til at tage tøj på...

Jeg føler mig bare ikke feminin på samme måde som før, men mere som et slasket morvæsen...

Og det har også sine konsekvenser på andre områder af mit liv...
(Host, host...)

----

Suk, jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved det, men et eller andet er jeg nødt til at finde ud af...
Snart..!

4 kommentarer:

  1. Kender godt hvordan udseende påvirker selvværdet og følelsen af at være feminin. Jeg har valgt efter denne graviditet at ville gøre mere for at få trænet/spist sundt. Jeg er på ingen måder fanatisk med hverken træning/kost eller udseende, men jeg skal have det godt med mig selv...

    SvarSlet
  2. Ved ikke om det er nogen trøst, men det har taget min mave og mavemuskler næsten tre år at komme "på plads" efter begge mine graviditeter... jeg har også haft sådan en mave hvor musklerne stod skråt ud...
    Håber du får mulighed for at få gjort noget ved brok på et tidspunkt, for det lyder som om det alligevel påvirker dit liv en del - måske en snak med lægen igen...?
    Bedste tanker herfra,
    Mette

    SvarSlet
  3. Åh kære Karen
    Det kan jeg virkelig følge dig i. Kender så godt følelsen af at ikke være heeeelt tilfreds.

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber bestemt også at du kan få gjort noget ved brokken. Det lyder til at du bestemt er generet af det.
      Kh J

      Slet