Jeg vidste godt at alles syn bliver dårligere med alderen...

I min familie er det sådan at de få der ikke har fast briller får læsebriller på et eller andet tidspunkt...
Undtaget mig (indtil videre)...

Men efter at have læst det her (klik her), føler jeg en trang til at få mit syn tjekket...
ProfilOptik
Med den synshistorie der er i min familie slipper jeg jo nok ikke uden om læsebriller snart...

Oh well, den tid den sorg/fornøjelse...

Nu er jeg jo en af dem der absolut mener at briller kan bruges præcis som alle andre accessories til at fremhæve ens udseende...
Og jeg elsker det udtryk jeg kan skabe i et look alt efter hvilke solbriller jeg har på til et outfit...

Men i dagens Danmark, så tror jeg nu heller ikke at det er et problem at bruge den ene eller den anden form for briller - Eller lever jeg bare i en lykkebobbel?

Hvad tænker I?

---------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Profiloptik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar