Jeg elsker at gå på messer...

Og det er bare så dejligt let, når jeg bor næsten ved siden af et messecenter...

Specielt den messe for alle os håndarbejdsinteresserede der løber af stablen her i oktober glæder jeg mig vildt meget til...

Også selv om jeg har besøgt den flere år i træk, er jeg alligevel lige spændt...

En af de ting jeg ikke har tænkt så meget over i den forbindelse, er hvordan messestandende bliver skabt...
Eller jo, jeg har da set diverse "upcoming privatpersoners" messestande blive til gennem billeder på diverse sociale medier...

Men de der store flotte stande har jeg ikke skænket en tanke, og jeg havde da slet ikke forestillet mig at der rent faktisk er firmaer der lever af at opstille messestande...

Vidste i det?

På den anden side, så tror jeg vist nok Martin engang har søgt en stilling som sådan en messemontør - Nu jeg tænker rigtig godt efter...

Ja ja, man lærer så længe man lever - Og det gør jeg også...


-----------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Vangsgaard

Ingen kommentarer:

Send en kommentar