Det er lige gået op for mig...

At min blog er fyldt 4 år, uden at jeg har skænket det en tanke...

Jeg burde egentligt skamme mig lidt ;0)

Og hold da op hvad der er sket på den tid, blogland er et helt andet sted end det var dengang...

Det var dengang retrobølgen var på sit højeste, og man næsten ikke kunne vende eller dreje sig uden at støde ind i kreablogs...

Og det virkede som om alle var venner, og kendte hinanden supergodt...

Men det er vist mest på instagram og facebook at det sner nu - Eller tager jeg helt fejl..?

Nu synes jeg hovedsageligt det er ved at være Mummy- og fashion-blogs der er de mest aktive og produktive...
Gad vide hvorfor..?

Anyways - Tillykke til min blog, jeg har stadig ikke fortrudt at jeg oprettede den i et spontant øjeblik mens jeg ventede Alba...
Det er vildt sjovt at se tilbage på mine gamle indlæg - Og jeg kan fortælle jer, jeg synes jeg er ret god til at ævle ;0)

God weekend alle sammen...!

10 kommentarer:

  1. Tillykke, ja det er lidt sjovt at kigge tilbage... Og ja der er sket meget med blogland, men håber vi kan holde lidt gang i det :-) jeg synes det er hyggeligt at læse lidt med rundt omkring og blive inspireret....
    Kh Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også det er et dejligt sted som jeg stadig bruger meget...
      Men jeg savner lidt som det var i "gamle" dage...

      Men jeg er jo bare nødt til at finde en lige så stor glæde ved det nye...

      Slet
  2. Tillykke! Hmmm... gad vide om jeg egentlig ikke også kan fejre 4 år på bloggen nu her omkring... det må vist lige undersøges :D

    Men ja, Blogland har ændret sig markant - Helle med bloggen Belladotte har netop skrevet en del om det og prøver at sparke lidt gangi det hele igen med todo tada i september, måske du også vil være med? Jef er så klar :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm...

      Jeg har egentligt ikke så mange to do's...

      Jeg må lige tænke over det

      Slet
  3. Hurraaaa for din fine blog:-) Ja, der er godt nok sket meget. Jeg nåede ikke rigtig at være med i krea-bloggenes storhedstid, men prøver alligevel at holde liv i min blog, selvom der helt klart er mere aktivitet og feedback på f.eks. Instagram. Kh. ingrid

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det er SÅ skønt at der stadig er masser derude der giver et lille pust af liv til det hele :0)

      Slet
  4. Gratulerer til deg med den fine bloggen - du har laget så meget flott til barna dine. Fortsatt god weekend :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - Det jeg er mest spændt på er hvad mine børn siger når de bliver voksne og jeg kan grave alle de hjemmelavede ting frem fra gemmerne...

      Slet
  5. 4 år ih jamen altså da, tillykke. Du har så ret. I starten var der virkelig gang i kreablloggene. Håber set sker igen i efterårstiden. Jeg har selv været flittig med indlæg de sidste uger.
    Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er jo gerne lidt mere aktivitet når sommeren er ved at forsvinde fra folks erindring...

      Slet