Luuuuk Punkt1...

Vi er mange der er imoood...

Nogle jingler sætter sig bare fast - og den her farer lige ind i hovedet på mig hver gang jeg ser Punkt1's logo...

Måske fordi jeg syntes det var så cool at de "antireklamerede" for sig selv...

Jeg kan godt savne de reklamer (og Harry-reklamerne, jeg savner virkelig Harry)...

Anyways, det var slet ikke det jeg skulle snakke om - Jeg skal nemlig fortælle jer om alle de dejlige, skønne, fantastiske og helt overvældende funktionelle ovne og mikroovne der kan købes gennem Punkt1...
I kan se et glimrende udvalg af indbygningsovne her...

Altså, hvis I nu har en trang til at købe en ny ovn...

Det kunne jo være...

Ikk..?

-------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Punkt1

Billedresultat for punkt 1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar