Har jeg fortalt jer at jeg ønsker mig et drivhus???

Hvis ikke, så er I nok de eneste mennesker i mit personlige univers som ikke har hørt om det...

Det har efterhånden været en monoton summen i min mands ører i 8 år at jeg ønsker mig et drivhus, nogle gange synes jeg det er lidt synd for ham at han skal høre på alle mine planer, ønsker og drømme hele tiden...
Men det må I ENDELIG ikke sige til ham - så får jeg ham da aldrig til at lytte igen..!

Men jeg synes bare det kunne være så hyggeligt at nusse rundt med lidt agurker, tomater, vindruer og peberfrugt i sådan et drivhus...
Måske med en lille hyggelig siddeplads, så man også bare kan være derude for at hvilke og nyde livet...

Altså, jeg gad virkelig godt have et drivhus!

Og gerne sådan et, som I kan se mere om lige her
Diana 11500 11,5m2 drivhus med aluprofil og glas/akryl
------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Tgk Shop

Ingen kommentarer:

Send en kommentar