For at holde mig lidt i indretningstemaet...

Så har jeg lavet ret meget om i stuen (hvilket I alt sammen får at se på et andet tidspunkt) - Og i den forbindelse besluttede jeg mig for, at det vist var på tide at lave noget lidt mere stilfuld legetøjsopbevaring derinde...

For lang tid siden lavede Christina en skøn legetøjsopbevaring af sådan nogle "pop op"-kurve, og jeg besluttede mig for at se om jeg kunne gøre hende kunsten efter...
Stoffet er fra henholdsvist Ikea, og Alexander Henry - Og det er alt sammen små stumper og stykker som er blevet stykket sammen til en hel kurv...
Den er lavet med løbegang i den yderste bund, og fuld bund i den inderste. Det gør at stoffet sidder stabilt - Og at jeg kan vende den side ud jeg har lyst til...
Den stribede kant for oven er syet sammen så den ikke falder ned i kurven (var den forklaring overhovedet til at forstå?)...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar