Jeg er virkelig glad for at have giftet mig med en handyman...

Som i virkelig, virkelig glad for det!

Det kan godt være han ikke nødvendigvis altid er lige hurtig til at komme igang med hjemmeprojekterne, men det bliver gjort...

Lige nu er han for eksempel gang med at male vinduerne på hele huset - Og han skal nok være færdig med dem inden det bliver vinter, det er jeg slet ikke i tvivl om...
Og jeg slipper for at gøre noget som helst for at de bliver malet.!

Vi har også snakket om at vi måske skal male det lidt eternitbeklædning vi har...
Det er næsten hvidt efter at solen har bleget det, og det var meningen det skulle være antracitgrå ligesom vinduerne...
Det er lidt træls at se på - Så jeg er ved at se lidt på hvad mulighederne er for at male det...
Så vidt jeg kan læse mig frem til, så er det samme slags maling, som man bruger til at male tagbeklædning med - og den slags maling har jeg fundet noget af her...

Er der nogen af jer derude der ved noget om det - altså, at male en eternitbeklædning?

-------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Beckmann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar