12mok Marts (sådan næsten da)

Den her trøje...

Suk, den er næsten færdig - Og alligevel ligger den bare og ser så trist ud på sofaens armlæn...

Jeg er gået i stå ved ærmerne, ikke fordi jeg som sådan har noget imod at få dem strikket - Men jeg er meget i tvivl om jeg har nok garn, og det er noget skidt!

Jeg kunne jo bare kaste mig ud i det, og krydse fingre for det bedste - meeeen, hvad så hvis der virkelig ikke ER nok garn, hvad så?

Jeg har overvejet at lave en colourblocking, så det nederste af ærmet er i en kontrastfarve - Men hvad nu hvis der ER nok af det blå garn, så kommer jeg til at ligge inde med en ubrugelig stump garn...

Og som I ganske rigtigt har gættet, så har det ikke været mig muligt at få taget en beslutning endnu, så nu fremviser jeg trøjen som den ser ud i skrivende stund...
Garnet er den smukkeste mørkeblå farve, der er helt umulig at få taget billede af så drøm jer til den...
Modellen er fra Drops, hvor jeg i stedet for farvede striber, bare har strikket lidt retriller (og bare strikket på rundpind i stedet for forstykke og bagstykke, og så har jeg strikket skuldersømmen sammen i stedet for at sy den sammen - Og så er jeg for resten også kommet til at strikke hatten sammen på den forkerte side, men synes det ser godt ud så det får lov at blive ved med at være sådan).
Garnet er såmænd også fra Drops, fra en af deres "drops loves you"-kampagner (tror det var nummer to)...

Trøjen er tiltænkt Marcus, strikket en størrelse større end han bruger nu, i håbet om at han så kan bruge den i mere end en månede...

2 kommentarer:

  1. Jeg stemmer på en kontrastfarvet kant - kunne se så fedt ud og passe virkelig godt til trøjen der er super fed med detaljen på hætten - jeg havde aldrig gættet det var en fejl ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror også det er det jeg ender med at gøre...
      Jeg skal bare ligeglade mig sammen til det ;-)

      Slet