Skulle det være en hotter...

SP-103-L
En ting er sikkert - Martin ville helt sikkert sige ja, og alle andre medlemmer i husholdningen har såmænd også deres favorit hotdog...
Min har noget med syltede løg og den slags herligheder at gøre...
De små vil bare have ketchup på, og Marcus kan godt lide sin uden sennep og rå løg...

Jeg overvejer om jeg kan tillade mig bare at servere "all you can eat"-hotdogs til Marcus' nonfirmation, og på den måde alligevel slippe uden om at lave al maden selv...

Ville det ikke passe meget godt til en dansk afslappet, sommerligt hyggelig, havefest?

Og så selvfølgelig med store isvafler til dessert, og rød sodavand til alle...

...
...
...

Jeg kunne godt finde på det kunne jeg!!

-----------------

Indlægget er bragt i samarbejde med MedDetHele.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar