Nu vi er ved min skønne datter...

Og hendes ustyrlige trang til selv at bestemme over sit tøj...

Så har jeg syet en kjole som jeg troede bare ville vække lykke...
Egentligt startede den ud som t-shirt, men da jeg fremviste den spurgte Alba om hvorfor det ikke var en kjole - Så jeg måtte hen til symaskinen for at sy et skørt på...
Så troede jeg den var i vinkel - men nej, der tog jeg fejl (suk)...

Men lidt stolt af den er jeg - for jeg har selv lavet mønsteret, som bare lige skal have ganske få tilretninger og så er det helt perfekt...

Jeg synes måske det er lige rigeligt med Elsa-motiv på kjolen, men kunne ikke finde på noget bedre...
Og så skal jeg lige have syet lidt stikkesøm, og have lagt skørtet op (men jeg kan ikke beslutte mig for om det skal være med en blonde eller tvillingenål)...

Et par dage efter jeg havde syet denne kom min svigermor med en kjole hun havde syet til Alba i samme stof, men med nogle skønne stribede raglanærmer (som jeg synes ser meget pænere ud end den jeg har syet)...
Hun kom også med en t-shirt, så jeg håber at Albas Elsa-trang er styret for en tid..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar