I går fik I jo en lille påsketeaser...

For jeg fremviste ting som jeg skulle bruge til et kreaprojekt med børnene...

Egentligt, så startede det med at jeg hjembragte denne, som Arn har dekoreret med tusch i hans legestue...
Alba blev fyr og flamme da hun så den, og var yderste utilfreds med at jeg ingen porcelænstusser havde så hun også kunne lave en...

Så lørdag var jeg et smut i Kolding storcenter hvor der blev indkøbt et par glas og porcelænstusser, og søndag morgen blev Marcus og Alba bænket ved spisebordet med tusser, pyntestads, næb og øjne - og så hyggede vi ellers en stund...

Da glassene var malet blev de bagt, derefter dekoreret - fyldt med gult vat (farvet med gul frugtfarve og vand) og til sidst er karsen blevet sået....
Nu venter vi bare på at karsen vokser op, så vores tre små kyllinger får hår...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar