Av, min skulder...

Nogle gange, så ved jeg simpelthen ikke hvad jeg tænkte på da jeg gik igang med et projekt...

For et par uger siden købte jeg nogle forskellige rengøringsprodukter i Netto, i erkendelse af at jeg har brug for mere end knofedt og vand når det kommer til kalk på badeværelserne og beskidte gulvfuger...
Og i og med at jeg faktisk ikke er helt sikker på hvad det egentligt er jeg laver, så prøver jeg mig lidt frem indtil jeg finder ud af noget der virker - For jeg er flov over at alle der entrerer mit hjem med få øjekast kan se at jeg sov i timen da jeg lærte om lige præcis de rengøringsemner...

...

Men fysse føj da jeg får ondt af at få skuret de gulvfuger...
Det er vist ikke lige bevægelser jeg har gang i i mit daglige virke (piv).
Så PLEEEEEEASE fortæl mig at I har nogle übergeniale tips og tricks, som jeg kan afprøve for jeg må helt ærligt indrømme at jeg synes det er svært at finde ud af hvad jeg egentligt skal gøre...

6 kommentarer:

  1. Cilit bang mug og skimmel - i love it!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den har jeg kigget lidt på faktisk...

      Slet
  2. Kalcinol! Det kræver i den grad handsker, men det er i den grad effektivt ;) det ser syret ud når man smører/hælder/børster det på, det bruser helt op. Men efter ca 10 min kan man bruse det væk med rent vand og Voila! Rent gulv, væg eller hvad der er blevet vasket ned. Hvis det er monster slemt (som her når jeg tager mig sammen) så kan 2 ture være nødvendigt enkelte steder, men det tager ofte det meste første gang ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har et rengøringsmiddel der indeholder kalcinol - men jeg synes godt nok det er DYRT!!!

      Men det er ikke andet for - Jeg må prøve det Karina Viki

      Slet
    2. Ja det er ikke i den billige ende... vi har ren kalcinol, kan så fortyndes efter hvad det skal bruges til :) ved faktisk ikke hvor manden har købt det henne - kan lige høre ham hvis det er, for det er virkelig effektivt ;)

      Slet
    3. Hmm... Måske jeg skulle prøve at få fingrene i noget inden form så

      Slet