Her ser I en sofa...

Ikke bare en hvilken som helst sofa - Men en vaskeægte familiesofa...
Sådan en der bliver hoppet, danset, grædt, råbt, leget, spist, pruttet og kastet op i...
Sådan en hvor man helt sikkert skal passe på med at lade hænderne kravle ned bag hynderne, for det er ikke til at vide hvad man får fingrene i...

Det er en sofa der kan holde til det hele - Og gør det så godt at jeg knap har tænkt tanken at skille mig af med den...

MEN!!!

For der er et men...

Den trænger MEGET til at blive renset - Specielt efter al den sygdom vi har været forfulgt af de sidste par måneder...
Og så trænger den til at få fjernet fnuller (men det er bare af rent kosmetiske grunde)...

Vores gulve trænger også til at blive renset godt igennem (og forhåbentligt lidt mere effektivt end når min kære husbond er igang med dem)...

Så jeg har været ved at kigge mig omkring, og har overvejet at få sådan en af de der tæpperensere der kan det hele, både rense tæpper og møbler, vaske gulve og støvsuge...
Jeg kan huske min mor havde sådan en da jeg var barn - Og hun havde den indtil den var slidt op, så helt dårlig kan sådan en dims ikke være...

I min søgen faldt jeg over en hjemmeside hvor I kan se deres udvalg af tæpperensere her
I forhold til hvad det koster at få en sofa renset professionelt, så vil sådan en tæpperenser hurtigt have tjent sig selv ind!!!

Men hvad siger I - har I erfaring med sådan en fætter og er I i så fald glad for den???

------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Stov

Ingen kommentarer:

Send en kommentar