Hånden op hvis du ved noget om...

Biler..!!!

(Lige nu forestiller jeg mig en enkelt lille forsigtig finger i ny og næ mens alle andre ser sig betuttet rundt - Jeg ved det ikke er helt rigtigt, for sandsynligvis er der en del af jer derude der ved en hel del om biler)...

Hånden op hvis I nogensinde havde regnet med at jeg ville skrive et indlæg om biler...

Heller ikke???

Nå - men øhhh, en gang skal jo være den første...

Hånden på hjertet, så ved jeg ikke så meget om biler - I mit univers så er det noget der helst har centrallås og en bip bip-nøgle så jeg slipper for at stikke nøglen i låsen med børn og varer i armene...
Den må også gerne være ny, og se pæn ud...
Og så skal der helst være plads til 3 barnesæder og 1 barnevogn af en eller anden art...
Og varer...
Massevis af varer..!

Den eneste bil jeg nogensinde har haft, blev købt fra ny af min mand tilbage i 2006 og den var vores tro følgesvend i 6 år indtil vi valgte at sælge den...

Men jeg savner at have bil - Især i takt med at børneflokken vokser savner jeg den mere og mere...

Derfor sker det også oftere og oftere at jeg får sneget mig ind på diverse hjemmesider, hvor jeg tjekker priser og udvalget af fornuftige brugte biler...
Billedresultat for biltorvet
Det kunne for eksempel være en Opel Corsa som du kan se et bredt udvalg af her.

Den ser ud til at køre fornuftigt langt på literen, og prisen er heller ikke alt for dum...
Til gengæld kan der nok ikke være tre barnesæder på bagsædet, men nu er Marcus også så stor at det er mange år siden han har brugt sådan et - så så længe der bare er plads til han også kan klemme sig ind i bilen går det nok...
Barnevogn ser der heller ikke ud til at være supermeget plads til - Men det er vel også det jeg har en paraplyklapvogn til...

Skal jeg være helt ærlig, så er jeg nok bare på et punkt hvor jeg godt vil have en bil igen..!

--------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Biltorvet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar