Så' det weekend...

Og hvad har jeg af planer?

Mindst muligt..!
(Det er vist noget med et legestativ der gerne vil sættes op, nogle iris der gerne vil plantes og noget ukrudt under hækken der vil fjernes)...

Forstået på den måde, at jeg har ting jeg godt vil have lavet - Men der er intet der er så presserende at det ikke godt kan vente til en anden dag.

Og hvor er det da dejligt befriende at jeg HAR lavet de ting der bare SKAL klares...
Ahhh...
Så er det RIGTIGT weekend..!

Måske der bliver tid til at lege lidt med hæklenålen og symaskinen så- Det kunne jeg godt lige leve med hvis der gjorde.

--------

Har I vilde planer for weekenden?


4 kommentarer:

  1. Ingen vilde planer her. Og hvor er det dog SKØNT! Det sker for sjældent.
    Et fodbold stævne lørdag og en tur i skoven søndag er vist hvad vi har på programmet :-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ER virkelig skønt med sådan en weekend... Jeg glæder mig meget til ingen planer at have i to hele dage

      Slet
  2. Smutter lige forbi, for at ønske dig og dine kære en skøn weekend. Dejligt at der ingen planer er og dagene kan skabes, som der føles for.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Tove...

      Jeg har store planer om bare at nyde det og min lille familie :0)

      Slet