Når noget bare er blødt og dejligt...

Der er bare noget afslappende ved at blive nusset...

Da jeg var barn, kunne min mor sagtens sidde og nusse mig på ryggen i en times tid mens jeg halvdøsede...
Hun gjorde det for at få mig til at sidde stille, for jeg var lidt som en sæk lopper (det er jeg for øvrigt stadig)...

Det virkede altid - Jeg lagde mig med hovedet i hendes skød, og så sad hun bare der og nussede mig på ryggen...

Jeg bliver helt salig bare af at tænke på det...
Det er noget så afstressende synes jeg!

Nu om stunder så må jeg ty til andre midler...
Der bliver ikke delt meget ryg-nusning ud når man er voksen...

*suk*

Så er det godt jeg har min nye eyeblending-pensel fra Lily Lolo...
Den er bare så blød og dejlig - vældig god til at sidde og køre rundt i ansigtet...
Den fungerer også glimrende som makeup børste, nem at styre og lægger øjenskyggen pænt..!
før brug af makeuppensel
efter brug af makeuppensel
Den er godt nok noget helt andet end de makeup-børster som jeg har fra et andet beauty-postordrefirma - og så er den veganervenlig (hvad det så end betyder???)...

Jeg har fået den igennem Beautyakademiet - og jeg må indrømme, de har en masse mærker jeg aldrig har hørt om før, men deres hudpleje (som du ser her) ser godt nok ret spændende ud...

Jeg tror jeg skal se lidt nærmere på en mineralpudder - sådan en har jeg i lang tid gerne villet prøve, men det er bare så dyrt synes jeg...!
Specielt hvis man nu kommer til at købe den forkerte farve...

Det har de løst ved at have nogle små kits man kan købe, så man har mulighed for at teste sig frem i ro og mag derhjemme...

Det må jeg prøve!

-------------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Beautyakademiet

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg elsker også at blive nusset... På ryggen, benene, håret, fødderne. Min kæreste har fundet ud af at han ikke skal nusse mit hår, når vi skal se en film sammen... Jeg falder simpelthen i søvn!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den virkning har det sjovt nok også på mig...

      Slet