Hold nu op...

Den her buksedragt er lidt lækker...
Jumpsuit - Maj
Casual cool, og lige til at peppe op eller ned...

Jeg elsker tøj der kan bruges til alting - og som er behageligt...
Og den her ser virkelig behagelig ud...

Bare ærgeligt at jeg aldrig ville kunne bruge den uden en eller anden form for top eller bluse inden under (yeah for arveligt stor forperron - Jeg siger jer, det kan være et bøvl at finde noget tøj der bare virker uden alle mulige mystiske stunts)...

I virkeligheden - Så kunne jeg nok godt leve med hvis verden lige pludseligt besluttede sig for at det var socialt tilladt at vade rundt i sit nattøj hele dagen...
Det ville da være behageligt (og hvis alle gjorde det, ville man jo ikke behøves at være så selvbevidst omkring det)...

Behagelig og smart...

Det er vist kodeordet for mit tøj efterhånden...

De dage hvor man sugede maven ind og fandt sig i at tøjet klemte alle de forkerte steder er vist heldigvis overstået for mit vedkommende (størstedelen af tiden - skal jeg til fest, så kan jeg stadig finde på at klemme mig i ubehageligheder)...

Nå - tilbage til den behagelige heldragt, jeg har fundet den ved Starfashion.dk - Og den er på tilbud...

------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Starfashion.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar