For efterhånden...

Mange år siden, købte jeg den skønneste uldne cardigan på Trendsales...
Så smuk, og brugbar - Meget skandinavisk i udtrykket, men peppet op så den blev noget mere moderne at se på...

Så skidt være med at jeg generelt set har det alt for varmt i uldne trøjer, og derfor hovedsagligt får brugt dem som overtøj i efteråret...
Den her var/er bare så smuk, at den bor fast i mit klædeskab, og jeg stadig glad og gerne lufter den...

Sjovt nok, så kommer den stadig frem år efter år med små variationer...
Odd Molly - Flot cardigan
Nogle af jer har måske allerede gættet at det er en af Odd Molly's smukke vinterstrik cardigans...
Jeg har aldrig fortrudt at jeg brugte en mindre formue på den (selv om den blev købt til noget mindre end nypris via Trendsales)...

Hvis deres nye tøj er i samme kvalitet, som min skønne trøje, så kan jeg kun anbefale mærket...

--------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Trendsales

Ingen kommentarer:

Send en kommentar