Der er altid plads...

Til endnu et par sko i mit hjem...
Det er da i hvert fald lykkedes mig at stable mere end et par op herhjemme..!

(Og nej, vi tager ikke en guidet rundtur i mit skoskab... Og nej, jeg mener ikke sådan et traditionelt et med plads til max 12 par sko!
Mit skoskab rummer 96 par sko - og så har jeg for øvrigt 4 store bedrollers under sengen hvor jeg har støvler og sandaler...)

Og alligevel, så mangler jeg altid sko (og tøj, og andre små dingenoter til lige at give ens udseende det sidste...)
Lige nu, der står jeg i situationen at jeg virkelig mangler nye sandaler - Jeg har nemlig slidt mine 2-3 yndlingspar op i år...
Men det har så også været en VIRKELIG god sommer vi har haft...

Så kunne det jo være vældig fikst hvis jeg liiiiige kunne finde nogle nye favoritter  her i slutningen af sæsonen, hvor priserne gerne er lidt gode...

Ikk'???

Først og fremmest - så trænger jeg til et nyt par klipklappere...
Havaianas Slim Animal Fluo Rose Gold
Den her sandal er bare absurd flot...
Mentor Bag Zip Sandal Blk Lth
Denne er virkelig cool - Jeg elsker kighullerne i siden
Nome Sandal Pink
Og så overvejer jeg lidt om jeg skal kaste mig ud i et par Birkenstock - eller tror I det bliver "so last year"???
Birkenstock Gizeh
Alle er de fundet på Eshoes, hvor man lige nu kan spare op til 60 % - Ikke dårligt!

-------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Eshoes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar