Kalenderen tæller ned...

For jeg har snart min første arbejdsdag i næsten et år...

Gad vide om jeg overhovedet kan finde ud af det der med at arbejde mere? 
Det føles bare så fjernt, you know?

Jeg er begyndt at tænke over hvad jeg gerne vil implementere i min arbejdshverdag...

- Feks en hjemmside med oplysninger, og privat sektion med hverdagsbilleder til forældrene...
- En form for hygge-motionsprogram hver formiddag så vi får rørt os i hele kroppen (og problemerne med det, som feks hvad jeg så gør i forhold til de børn der endnu ikke kan gå)...
- Pinner kreative ideer jeg kan lave med de små tullehoveder, uden de sluger et eller andet farligt...
- Gåture...
- Fremskaffelse af en ladcykel...

Jeg suger til mig, når jeg kan læse om ting som alle I andre forældre derude har været rigtigt glade for ved jeres barns institution (og rigtigt kede af...)
Det er nemlig ting der kan inspirere mig, i forhold til at gøre min dagpleje så attraktiv som overhovedet mulig for forældre og børn
(Og her er det at I MEGET gerne må byde ind med jeres oplevelser, holdninger, ideer og dets lige i kommentarfeltet eller på min mail)...

----

Noget andet jeg også tænker over, er mit fodtøj...
Jeg har bare altid en mindre krise når det kommer til fodtøj og arbejde - For det skal både være lækkert, og kunne gås og stås i uden problemer...
Og så må det også gerne se lidt godt ud!

For det første kunne jeg godt tænke mig enten et par Hunter, eller Ilse Jakobsen gummistøvler...
Der ud over et par Duckfeet støvler til efterårsbrug...
Et par nye mukluks eller anden lækker vinterstøvle til vinterbrug (mine Sorel gnaver på den ene fod, mega frustrerende - jeg er ellers så glad for dem)...
Og 1-2 par nye sneakers - små, smarte og super at gå i...

Som altid, så stikker jeg lige snuden indenom Trendsales inden jeg køber noget, det kunne jo være at jeg så lige kunne spare en krone eller ti på den bekostning!

Lige nu leder jeg nok mest efter et par Duckfeet støvler...
Bare den helt klassiske model, i cognacfarvet skind.
Duckfeet - støvler
Jeg kan klare mig på de andre punkter (lidt endnu), men et par lækre støvler er en kæmpe bonus om efteråret!

-------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Trendsales

2 kommentarer:

  1. Hvor spændende.
    Vi har Magnus i dagpleje og hun har en privat facebookside, hvor hun lægger billeder ind. Det er SÅÅÅÅÅÅ RART. Dejligt at kigge med og se hverdagen.
    Håber du har held med en ladcykel. Det ville være skønt.
    Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg også fornemmet, at folk generelt er ret glade for at få lov til at se billeder fra dagen

      Slet