Der er efterhånden tradition for, at jeg et par gange om året fremviser nogle af mine favorititems fra Zara...

Denne gang er jeg gået meget efter få basis-items som for mig opsummerer moden lige nu, og som jeg samtidig tror vil klæde mig...

Det gør det noget lettere at vælge fra, for de høje halse der er fremme for tiden er bare ikke særlig heldigt når ens barm er til den store side...
Lavtaljerede jeans, irriterer mig også lidt - så jeg vil rigtig gerne finde frem til nogle højtaljerede der bare altid virker.
Mine favoritbukser er slidt op, og jeg er igang med den umulige jagt efter nogle nye...

Jeg har nogle ideer til selv at sy nogle items til garderoben i år - Men nu må vi se om jeg får tid og overskud til det...
Billede 4 af DOBBELTBRYSTET KJOLE fra Zara
Kjole
Billede 1 af BOMBER I NEOPREN fra Zara
Bomber-jakke
SWEATER MED V-HALS OVERSIZE
SWEATER POLOKRAVE
STRIBEDE BERMUDASHORTS
PARKACOAT MED UDTAGELIGT FOR
MØNSTRET SWEATER OVERSIZE
MØNSTRET NEDERDEL
WRAP-AROUND JAKKE MED PAILLETTER
LANGÆRMET T-SHIRT
HØJTALJEDE DENIMBUKSER
GULDSANDAL I SKIND

2 kommentarer:

  1. Tak for god inspiration. Er også selv vild med Zara til både mig selv og min datter - priserne er overkommelige! :)

    SvarSlet