Tanker om en bagside...

For det har taget mig et par uger at beslutte hvordan pudens bagside skulle være...
Om den skulle hækles eller syes...
Men i søndags besluttede jeg mig, og i går aftes fik jeg lagt sidste hånd på værket.

Så tadaaaa - Et styks færdighæklet trekantpude (Dog med ret dårlig farvegengivelse...)
Bagsiden blev hæklet... Hovedsagligt i blå, men der er en lækker lysegrå stribe til den ene side (hvis I ikke lige kan se det)...
Og, jeg har broderet lidt blåt krims krams også...
Personligt synes jeg den er lækker fra begge sider, så bliver man træt af det ene, kan den altid vendes om ;0)

(Vil du lave en lignende, har jeg lavet en vejledning til hvordan jeg har gjort her)

Eftersom der ikke er lavet åbning på, er det blevet en inderpude i kunstfyld... Så burde den bare kunne ryge en tur i vaskemaskinen :0)
Jeg burde dog have brugt noget tid på at få dampet bagsiden i facon - For egentligt var det jo meningen at puden skulle vende den anden vej, men det synes jeg måske den er blevet lidt for aflang til..

C'est la vie!

Jeg har også fået lagt sidste hånd på nogle rangler
Den brede soldat er hæklet direkte efter originalopskriften...
Den smalle har jeg selv rettet til (gøres ret let - Man skal bare skippe linje 5... og i linje 47 er det så 2 fm, 2 fm sammen)
Svampene er stadig efter min egen opskrift...

4 kommentarer:

  1. Hvor har du været flittig dine ting er så fine. Mange tak for lapperne! Nu mangler jeg kun at modtage fra to.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Så kommer der snart et færdigt tæppe hjemme ved dig - hvor spændende!

      Slet
  2. Hvor er det en skøn pude :D Og bagsiden er da også blevet super fin :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er i hvert fald godt tilfreds

      Slet