Flere stoledrømme...

Charles Eames Lænestol Classic
Hans J. Wegner Ox Lænestol
Arne Jacobsen Ægget med skammel
Poul Volther Corona Lænestol
Charles Eames La Chaise liggestol
Hans J. Wegner Påfuglestolen
Poul Kjærholm PK22 Rattan Relax Stol
Charles Eames LCW Stol
Charles Eames RAR Gyngestol
Verner Panton Pantonstolen
Hver og en af disse stole har været en aktiv del i min drømme i evigheder...
Jeg har været inde på en kopimøbel-side for at finde de fleste af billederne - de er så praktiske at have alle møblerne på samme side :0)
Normalt foretrækker jeg originaler - men når det kommer til dyre rattan, stof og lædermøbler så vil jeg hellere have kopien...
Ved I hvorfor??
Pga. katten - Det er slemt nok at skulle græde snot over at han har kradset i et møbel til 9000,-...
Prøv lige at forestille jer hvis det havde været originalen til 40.000,- (gisp)...
Jeg tror han ville dø en lang og smertefuld død - og det ville være så synd for ham ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar