I dag er jeg til navngivningsfest...

Hele dagen.

Det er min søsters yndige datter der skal navngives.
Vi blev inviteret til festen i sidste uge, da min mor pludselig skal til USA i 3 måneder, og min søster ville selvfølgelig gerne have hende med til festen...

Det betød også at hæklenålen har været RØDGLØDENDE herhjemme!
For jeg har kun haft et par dage til at lave gaverne.

Jeg satser på hun ikke har tid til at læse med på bloggen i dag - så derfor får I indlægget allerede nu!
Og ja - det er gamle kendinge... 
Et styk svamperangle, et styk blomsterbold og et styk svampe/ugle-barnevognskæde...

Men når jeg skal lave tingene så hurtigt, så foretrækker jeg at sidde med noget jeg har lavet før.
Det ved jeg, ikke driller, og jeg ved præcis hvor lang tid det tager at få det færdig.

Nu håber jeg bare at det falder i god jord!

Jeg ville egentlig også have lavet et par suttekæder - Men jeg løb tør for tid...
Dem må hun bare få senere, så :0)

Svampe finder du opskriften til her (Dog er den store videreudviklet af mig selv)...
Uglen finder du opskriften til her
Og blomsterbolden kan du finde en opskrift til her (Dem jeg laver bliver samlet på en anden måde - og er derfor ikke helt de samme - Men grundprincippet er der).

6 kommentarer:

  1. Dejlige ting- og lækre farver. Ha en god dag. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaark :0)

      Egentligt ville jeg have lavet et egern i stedet for uglen... Men med begrænset tid kunne jeg ikke lige overskue at kaste mig ud i det...

      Slet
  2. Hvor er det bare nogle superfine ting! Du er altså helt fantastisk med den hæklenål:-) Og farverne på den lille bold er lige mig:-) En bamse i de farver ville blive fantastisk flot.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg også siddet at tænkt - At en bamse ville være flot i de farver...
      Jeg skal dog lige teste om garnet vil lege med når jeg er bruger de helt små hæklenåle...

      Slet
  3. Hej Karen Elisabeth
    Tillykke med din lille niece! Og jeg er imponeret over dine fine, fine gaver! Du er altså så dygtig til det med at hækle! : )

    Dejlig ny uge til dig!

    Kh Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have søde Marthe :0)

      og tak i lige måde!!!

      Slet