Her har I et lille sneakpeak...

På et af de projekter jeg langsomt, men støt, får arbejdet på...
For Superskurken efterlyste sådan et her (dog noget længere) - Og det laver jeg da bare til hende :0)

Jeg elsker den her type projekter hvor man gør andre glade...
Men jeg elsker bestemt også projekter hvor jeg gør mig selv glad (endnu mere endda)...
Så lige nu prøver jeg at få "gør andre glade"-projekterne færdige og klar.

Det passer mig også fint nok, for der skal jeg ikke være kreativ på samme måde.
Men hold fast hvor går det langsomt :0)
Og det har jeg det lidt skidt med, for det betyder at der er én eller flere derude i verden, der sidder og venter...

Hmm...

Nå, skidt pyt - I det mindste laver jeg da noget på det - Jeg er ikke gået helt i stå :0)

14 kommentarer:

  1. Ihh fine farver :o) er også kommet lidt i gang med hæklenålen.. Det er godt nok vildt så mange muligheder der er :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja.. det er en helt ny verden der åbner sig :-)

      Slet
  2. Hvor bliver det flot, og hvor er du bare sød :) Blogland er vidunderligt på den måde, at der altid er nogen der vil hjælpe, superskønt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja... Det er så fantastisk :-)

      Slet
  3. Hvor er det flot!
    Og så er jeg da HELT vild med dit etui!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fik det færdig for nlsten tre uger siden, og jeg bliver så glad hver gang jeg tager det frem..
      Jeg er SÅ glad for det!

      Slet
  4. Næææææ..... hvor fint altså ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tror det bliver helt godt :0)

      Slet
  5. Aiiiiii.......det er SÅ fint! Nu glæder jeg mig om muligt endnu mere til at få gardinet op. Tusind tak fordi du er så sød.....

    SvarSlet
  6. Uh det ser spændende ud! Det ser fedt ud med alle de farver!

    Tak for kigget! Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal nok give kulør på dagligdagen :0) Og det bliver man flad af - det er jeg helt sikker på!

      Slet