En ny kærlighed...

Er lige arriveret i dag...

Jeg er simpelthen blevet forelsket i det skønne motiv, og de pragtfulde farver på det her stof
Det er to store tyske pudebetræk - og min oprindelige plan var egentligt at jeg ville sælge 1½ af dem...
Men jeg er ikke sikker på at jeg nænner det!

Jeg har lyst til at lave en kjole til Alba i det - måske fore en jakke...
Nogle fede lommer på nogle bukser...
...
Eller måske en pude ind til soveværelset...
En taske...

Som I måske kan fornemme, så synes jeg det kan bruges ALLE vegne... Og så ville det da være trist at løbe tør for stof...
For så meget er der jo heller ikke i to tyske hovedpudebetræk - er der vel???

(Okay, jeg er måske igang med at overtale mig selv til at være grådig og beholde det hele selv - men er det måske ikke forståeligt?)

Alba udvikler sig stadig i rivende hast...
 
Hun står selv nu...
Klatre op og ned af skamler, og sætter sig på små børnestole

Specielt det der med at klatre har gjort det mere besværligt at have hende "fritgående" - For det er blevet endnu sværere at holde ens sager i fred for hende...

Suk!!!

Og hun VIL bare ikke lære at "nej" betyder hun skal stoppe...
Det lader til, at hun mener det betyder hun skraldgrinende skal gøre det hun nu var igang med, i turbohastighed...
(Nogle der kan nikke genkendende til det - eller er det kun mig der er så heldig?)

Her et lille billed af hende - igang med at kravle nye steder hen, i eftersøgningen på noget at lave ulykker med
Læg lige mærke til at hun har de hjemmehæklede bukser på som jeg viste her- De er så skønne til hende!
Jeg kan kun anbefale modellen!

2 kommentarer:

  1. Det stoffet er også et av mine favoritter. Jeg fikk bytta til meg litt med Laralil :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var der jeg har set det før...

      Det er så skønt, og jeg er ikke sikker på at det jeg har er blevet brugt særlig meget... Det ser i hvert fald ud som nyt.

      Slet