Hurraahhhh - en give away!!!

Fordi min blog har 1-års fødselsdag den 18. Juni...
Fordi jeg har fået 100+ læsere...
Fordi jeg håber på det snart bliver sommervejr...
Fordi jeg får så meget igen fra blogland...
Så synes jeg I skal forkæles lidt!!!

Og hvad kan I vinde?

Intet mindre end denne skønne bamse (som nok skal få øjne inden den flytter hjemmefra).
Reglerne er simple:

Fast læser + kommentar giver 1 lod
Fast læser, kommentar og link til min give away giver 5 lodder.

Spændingen udløses den 24. Juli, hvor jeg fylder 31 år.

Kendende dem herhjemme glemmer alle sikkert min fødselsdag, så jeg fejrer den omvendt ved at sende en gave til en af jer dejlige mennesker derude i blogland :0)

Jeg håber I har lyst til at være med.

99 kommentarer:

  1. Jooo tak , vil da helt vildt gerne være med , de bamser er bare skønne !

    1 lod , tak

    hyggehygge
    Marianne...

    31 år...... det er jo ingen alder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Næh - Jeg holdt egentligt op med at tælle min alder i starten af tyverne...
      Tror bare jeg gik i stå der, og aldrig er kommet videre :0D

      Slet
  2. Orv, den kunne jeg virkelig godt tænke mig at vinde til min nyfødte datter.
    Den ville pynte så fint herhjemme.
    1 lod til mig.

    Mvh Christina
    Christinabramsen@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor hyggeligt - en lille skattepige! så må vi se om du er heldig :0)

      Slet
  3. Tillykke med det hele!
    Jeg deltager meget gerne med 5 lodder. Den bamse er for lækker.

    SvarSlet
  4. Ihh 5 lodder vil jeg lægge her - jeg er stadig ret forelsket i de bamser :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også fine - Er lige igang med to nye (og så må det vist være på tide at få lavet Albas bagefter)...
      Det ser ud til at I havde en dejlig ferie!!!

      Slet
  5. Den bamse vil både niecen og nevøen elske. 1 lod til prinsessen og tillykke med det hele!

    SvarSlet
  6. Øjjjj!!!

    Jeg er fast læser :)

    SvarSlet
  7. Åh en af de skønne bamser!!!!! Den ville falde i KÆÆÆÆMPE god jord her hjemme, både hos mor som datter ;)

    5 lodder til mig :)

    Kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jahh - Det har du vist nævnt en enkelt gang eller to :0)

      Slet
  8. Åh Karen, det ville være SÅ fantastisk at have én af dine fine bamser siddende hjemme hos mig :-)
    Og mht. din fødselsdag... Så snupser du bare trolden under armen og tager på hyggetur mig mig og mine tøser... Så sørger jeg for fødselsdagsmenuen :-)
    Og hvis du gider have drengene med, så gør vi det, hvis de kan opføre sig ordenligt :-D
    Hvad siger du til Skærup Zoo?
    Knuz
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post128

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh - tøsetur :0)
      Men tror nu alligevel at drengene ville foretrække at komme med.
      Marcus har længe snakket om, at han gerne vil hilse på panteren i Skærup...
      Men det kunne nu godt nok lyde som en hyggelig fødselsdag synes jeg :0) Specielt hvis jeg slipper for at lave maden (Men kun hvis det ikke bliver for hårdt for bækken og ryg!!!)

      Slet
    2. Min fantastiske quinoasalat vækker altid glæde og er nem at lave :-)
      Og hvis vi laver familietur, bager Herren garanteret boller :-D

      Slet
    3. Hov - kom lige til at se i kalenderen, at jeg for første gang i mit liv skal arbejde på min fødselsdag *suk*...
      Så skal det nok være i ugen før eller i weekenden...

      Slet
  9. Åh den bamse har jeg bare sukket længe over - og vil så gerne vinde den til min datter - jeg smider 5 lodder i puljen og krydser alt hvad der krydses kan - ellers må jeg have lavet en byttehandel med dig i stedet for den er altså virkelig vidunderlig...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan vi muligvis godt finde ud af, hvis du ikke vinder... Jeg ved jo at du ligger inde med masse af lækkerier :0)

      Slet
  10. nøj den vil jeg godt vinde :)

    er fast læser og linker hist og pist :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
    Svar
    1. Hist og pist - hvor herligt :0)

      Slet
  11. Uh ha - det er vel nok den fineste præmie i Blogland, jeg nogensinde har set! Jeg ved, hvor stort et arbejde, der lægger bag, og jeg har meget stor respekt for dem, der kan det og orker det! Derfor lægger jeg selvfølgelig alle frem lodder i puljen og håber på at blive den heldige:-)

    Kh
    Anna - LaRaLiL

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen - TAK!!!

      Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til dine flotte ord :0)

      Slet
  12. Åh den ville jeg vel nok gerne vinde. Kender en familie hvor pengene er små for hvem bamsen ville vække glæde :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ohh - Jeg er lidt en sucker for goodwill...

      Nu må vi se om du er heldig :0)

      Slet
  13. Ihh de er så fine!! Jeg er med på 1 lod.. Min datter ville blive lykkelig.. :-)

    SvarSlet
  14. Åh, den er så sød den bamse..! Et lod og krydsede fingre for mig...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :0) Jeg synes jo også de er skønne!

      Slet
  15. En lekker bamse vil jeg gjerne vinne - et lodd til meg, takk :)

    SvarSlet
  16. Hej Karen. Jeg snupper et lod det ville være fantastisk med sådan en bamse her på matriklen.. Den er bare så Fiiin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker - jeg er også meget glad for hver og en jeg laver og sender afsted...

      Slet
  17. Den vil jeg hjertens gerne vinde - det er jo sådan en bamse man har for livet.. Godt nok hækler jeg selv, men jeg ved bare, at jeg aldrig får lavet sådan en. Hvis jeg vinder skal den være min og så vil OVERVEJE om andre må lege med den :D 5 lodder selvfølgelig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var faktisk også det jeg var mest i tvivl om - om jeg ville have tålmodighed til at få den færdig... men nu har jeg da efterhånden fået nogle stykker af hæklenålen... (Men der skal snart laves noget andet... :0) )

      Slet
  18. Hvor er den lækker.
    Han må forfærdelig gerne bo hos mig, da jeg er sikker på,
    at den vil skabe stor glæde for kommende børnebørn.
    Nr 1 er lige på trapperne :
    5 dejlige lodder til mig tak.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, Det tror jeg skam den/han ville egne sig fint til (sjovt nok tænker jeg også på den her bamse som en "ham")

      Slet
  19. Weeee har været så forelsket i den bamse der.
    Derfor er der selvfølgelig smidt 5 lodder i puljen :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Så siger jeg bare held og lykke :0)

      Slet
  20. Ihhhh den ville skabe lykke her i den hemmelige hule.. Og lige dagen før min fødselsdag. Jeg har delt hvor deles kan:0). Tak for en super blog;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er sikker på den egner sig til at bo i en hemmelig hule... Det gør lidt sådan nogle bamser sjovere :0)

      Slet
  21. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  22. Sikke en fantastisk give away - jeg vil gerne være med på 1 lod

    SvarSlet
  23. Jeg er selvfølgelig med og jeg snupper da 5 lodder : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, det er da dejligt det er en selvfølge... Jeg synes lidt det er svært når man udlodder ting man selv laver... (Dog var jeg ret sikker på at den her give away ville kunne bruges til noget)...

      Slet
  24. Sikke en fin bamse. Den skal vist være til mor, hvis den flytter herhjem:) Deltager med 1 lod

    SvarSlet
    Svar
    1. Johh - Det tror jeg også den vil egne sig udmærket til :0)

      Slet
  25. Hej, det var da en rigtig flot give away, vil gerne være med så jeg snupper et lod

    SvarSlet
  26. Ej hvor fint! Jeg vil gerne være med på 5 lodder :)

    Kig også meget gerne ind til min give away:
    http://kreativitaz.blogspot.com/2012/05/min-allerfrste-give-away.html

    Vh Jennifer

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh - din første give away - Jeg må straks ind at kigge :0)

      Slet
  27. UUUUUH, den gad jeg virkeligt godt vinde. Jeg snupser 5 lodder.

    SvarSlet
  28. yes! 5 lodder til mig tak - den vil se godt ud på det lille baby værelse :)
    x
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  29. Skøøøøøn bamse som jeg rigtig gerne vil have fingrene i :o) Jeg deltager meget gerne med 5 lodder og vil glæde mig til at følge dig fremover.
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  30. Nøj, den ville jeg gerne vinde! Jeg er med på 5 lodder tak :-)

    SvarSlet
  31. Uuuh... Det var dog en fantastisk giveaway. Jeg springer i med alle lodder og krydser alt hvad krydses kan :)

    SvarSlet
  32. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    5 lodder
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  33. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    5 lodder
    Can I have a pattern?
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
    Svar
    1. You can buy the pattern on Ravelry... Here's a link :0) http://www.ravelry.com/patterns/library/lollo-the-african-flower-bear

      Slet
  34. Jeg er så forelsket i den bamse og jeg håber den skal flytte hjem til os i Villa Dallbo. Kender en lille pige der vil blive ovenud lykkelig for at få en ny legekammerat :o)

    Jeg smider 1 lod i puljen :o)
    /Kathrine

    SvarSlet
  35. jeg er med på 5 lodder, jeg kommenter, fest læser og linker på facebook siden min.

    min prinsesse vil elske denne bamse

    SvarSlet
  36. Den er jo helt fantastisk!
    Jeg er nødt til at deltage med 5 lodder :).
    Kh maj

    SvarSlet
  37. Ihh den er bare SÅ smuk.
    Jeg vil SÅ gerne vinde.

    1 lod til mig tak :)

    SvarSlet
  38. Åh, den er så sød den bamse!
    Jeg vil gerne være med på 1 lod :)
    Rigtig god weekend! :)
    Mvh, Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  39. Virkelig flot bamse og arbejde.. Den søde bamse må meget gerne bo hos mig og mine to tøser. Smider 1 lod i puljen.
    Mvh. Unna (Schneider.fugl@gmail.com)

    SvarSlet
  40. Den må da bare hjem til os og bo. Deltager med 5 lodder.

    SvarSlet
  41. Jeg er med på fem lodder:D

    SvarSlet
  42. ÅÅ - en sånn bamse vil jeg SÅ gjerne ha! 5 lodd til meg!

    SvarSlet
  43. Jeg snupper et enkelt lod i denne fine give away og krydser fingre - tjek min blog, hvor jeg netop har skudt min aller første give away i gang - enmorblivertil.blogspot.com.
    Anna

    SvarSlet
  44. Pyha - nu er det jo rigtig pinligt - men jeg er usikker på om jeg allerede HAR skrevet at jeg gerne vil være med med 5 lodder, men det vil jeg ihvertfald gerne og har linket fra min blog.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  45. I congratulate you with the first anniversary of your great blog!
    I became a reader of your 143 :-)
    Allow me to take part in the "Give away".
    Thank you!
    Your bear is interesting and unusual ... :-)
    Me and my little son, Alexi, would have been glad if the bear will arrive to us in Greece! :-)
    With best wishes from hot Greece, Olga. :-)
    The reference to "Give away" on the right side of my blog:
    http://www.fotiouolga-olga.blogspot.gr/

    SvarSlet
  46. Den er simpelthen så fin! Jeg er også med på 5 lodder. Bedre sent end aldrig :-)

    SvarSlet
  47. Jeg er da så meget med her!! Har haft kig på sådan en bamse længe, men tror bare ikke jeg har evnerne eller tålmodighed til at gå i gang med det projekt. :)

    SvarSlet
  48. Det er da den skønneste bamse du har lavet, den på MEGET gerne komme hjem og bo hos mig :o)

    Jeg deltager med 1 lod, tak.

    Kh
    Bende

    bpasgaard@gmail.com

    SvarSlet
  49. Jeg nupper to lodder og krydser fingre.

    Kig evt forbi ovre ved mig, jeg har også gang i en Giveaway :)

    SvarSlet
  50. Hurra - snarligt tillykke med fødselsdagen. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder.

    SvarSlet
  51. Jeg vil gerne være med på 5 lodder! :)

    mvh Dyveke (www.lornithorynque.dk)

    SvarSlet
  52. Jeg er med på 1 lod, den er så fin, og min lille datter ville elske den!

    SvarSlet
  53. Er stadig ret imponeret over dit arbejde :) er hermed fast læser og vil gerne deltage med et lod :)

    Og så lige et tak for sidst (i mandags)

    SvarSlet
  54. Ville elske at vinde den
    1lod til mig tak
    Mvh.Carina
    carina1817@gmail.com

    SvarSlet
  55. Ihh den vil jeg gerne vinde, den er fantastisk den bamse. Jeg deltager med 5 lodder

    SvarSlet
  56. Åh jeg elsker dine bamser! Jeg vil gerne deltage med 5 lodder :)

    SvarSlet
  57. Den bamse må virkelig gerne flytte ind her og blive elsket HØJT!
    Jeg vil gerne deltage med 5 lodder - linker når jeg sidder ved pc senere ;-)

    SvarSlet
  58. hvor er den bare smuk :-) vi smider 5 lodder i puljen :-)

    SvarSlet
  59. Jeg melder mig som fast læser, snupper 5 lodder og håber på mit held:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  60. хочу присоединиться к вам. записалась в постоянные читатели. Приятно познакомиться!

    klubo4ek.blogspot.com

    SvarSlet
  61. Skøn skøn bamse, jeg skal helt klart være med, lægger 1 lod i puljen, og tillykke med det hele ;-)

    SvarSlet
  62. Er du gal en lækker give away - jeg nupper 5 lodder :)
    Den ville passe sååå fint hjem til Sofies værelse, og ved at hun vil passe rigtig godt på den!

    SvarSlet
  63. Deltager med 5 lodder .. Hold nu k*ft hvor er den bamse smuk - ville ønske jeg kunne hækle!

    /Nina

    SvarSlet
  64. Jeg kunne altså sagtens finde plads til den fine bamse her i huset - Og jeg deltager selvfølgelig med 5 lodder og håber at de er af den heldige slags:-)

    SvarSlet
  65. Ja jeg vil også gerne være med i din give away. Den er bare så fin den bamse og jeg har haft den i hånden og været hjemme hos mig...:-). Så her må den meget gerne flytte ind. Jeg deltager med et lod.

    God sommer.

    Hilsen Trine

    SvarSlet
  66. Jeg deltager med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  67. Sikke en fin bamse!
    Jeg deltager meget gerne med 5 lodder. :)
    Mvh, Wildflower

    SvarSlet
  68. Årh den er SÅ fin. Jeg deltager med 1 lod og håber jeg kan blive den lykkelige vinder så jeg kan glæde min kommende niece med den ;)

    SvarSlet
  69. Åh, den fine bamse :-) Tak for reminderen, så kan jeg liiiiige nå at være med på 5 lodder :-)
    Vh Ditte (diiitte snabela hotmail.com)

    SvarSlet