Jeg er ved...

At være færdig med mit hjemmelavede barnevognsnet / indkøbsnet til barnevognen. Jeg synes personligt at de er ret kedelige dem man kan købe færdigt, så selv om de bestemt ikke koster en bondegård, besluttede jeg at hækle et selv.

Jeg har taget udgangspunkt i et hæklet net som jeg fandt opskriften til på familiejournalens hjemmeside. Det har jeg så gjort bredere og fjernet hanken fra, og tilføjet lidt ekstra detaljer hen af vejen.

Nu mangler jeg kun at sy en inderpose til nettet så det bliver mere stabilt (jeg har hæklet det i bomuld, så tror hurtigt det ville blive uformeligt hvis ikke jeg lavede inderpose til) - og så skal jeg have sat stropper på der kan bindes om barnevognesstyret.

Jeg er selv ret godt tilfreds med resultatet ;0)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar